gsdgina

Alla inlägg under april 2013

Av Kerstin Persson - 6 april 2013 21:00

Spårträning idag på Kasbusa. Ett litet spår ca 5-600 meter som Ronny la till Gina, mycket enkelt med direktpåsläpp, enbart räta vinklar och bara korta pinnar.   

    Så kommer vi fram till påsläppspunkten.... motvind, som jag har undvikit i alla lägen på ett spår,   . Gina är alltså ganska otränad..... Då kommer liten sassi fram och säjer: "jaha motvind i början, dethär klarar aldrig Gina, det har hon aldrig varit med om förr" och Kerstin, det puckot, håller med: "Fan också, hur ska detta gå, hon klara inte upp det!" Under tiden springer Gina fram och tillbaka över spåret och klarar inte av det.... Då kommer en ängel farande från Tierp (eller där i närheten) och undrar vad fan jag håller på med!   

    DÅ! vaknar Kerstin till: "Javisst! Vi kan ju detta! Naturligtvis klarar Gina upp detta, både hon och jag vet hur det går till att spåra! VI KAN, VET OCH KLARAR AV DETTA!   

     HA! Det gick  som en dans se'n jag ändrat inställningen i hjärnan! Hon e så jäkla duktig, min Gina, dagens spår var dagens höjdare!    Jag kunde läsa henne hela spåret, och brydde mej inte om att någon gick bakom. Framför allt så verkade inte Gina bry sej om att någon gick bakom, hon plockade alla pinnarna, det har hon inte gjort tidigare när andra har gått med i spåret!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards