gsdgina

Alla inlägg under mars 2011

Av Kerstin Persson - 10 mars 2011 16:14

   Varför inte vilken annan hund som helst? Varför blir det aldrig rätt, och varför tror jag alltid på vad folk säjer till mej utan att ifrågasätta nå't? VARFÖR?  Jag blir så less på mej själv ibland, megamegamegasuck! varför kan jag inte prata med Gina och förstå vad hon vill ha sagt och varför kan jag inte förmedla mina frågor till henne? GAAAAAHHHH! Och den viktigaste frågan av ALLA!: Vilken veterinär är bäst, kan allting om schäfrar och ger den bästa hjälpen? Va, vilken veterinär är bäst?????!!!!! Berätta det så ska jag bara alltid vända mej dit när jag får problem; jag lovar det men då ska den veterinären verkligen kunna allt om schäfrar, ALLT!

  Stackars Gina, hon har inte gjort nåt för att förtjäna en sån svullnad. SUCK igen. Hade det hjälpt...... så kunde jag till exempel börja gråta, men det gör det inte.

Skit och piss är allting just nu.     

Ovido - Quiz & Flashcards