gsdgina

Alla inlägg under december 2010

Av Kerstin Persson - 22 december 2010 16:52

Denna förbannade jävla vinter    fan vad jag avskyr den., och jag avskyr alla dessa jävla plikter som jag inte har utfört men som alla andra verkar vara så duktiga med. Julklappar, vad fan ska det vara bra för utom att få mitt humör ner under marknivå. Julgodis... jag spyr nästa gång nå'n nämner det! och jag avskyr mej själv för att jag är en så'n mes och inte står upp för mina åsikter!!!!    Det är mörkret och kylans fel och denna förbannade jävla snö........   *SUCK!!!!!!!!*

Av Kerstin Persson - 20 december 2010 18:45

 Usch, jag är lite krasslig, inte så att jag dör snart men nånting är det. Så fort nånting går mej emot så börjar jag nästan tjuta och undra varför just jag ska drabbas. Som denhär veckan till exempel: jag var fri och skulle åka och handla julklappar  och fixa med städningen för vi ska ha julafton här hemma hos oss. Så får jag jobb istället och det är ju bara positivt i vanliga fall men idag: 'varför just jag ;vad har jag gjort för fel; jag skulle ju städa, nu hinner jag inte med nånting !  Faan, vad det är synd om mej'

 (Det blir nog inte så jobbigt med städningen för Hans kommer hem och hjälper till fick jag höra för en timme se'n, men innan jag visste det.....)


  Eller som nu för en halv minut se'n fick jag ett SMS om hundmat som jag besvarade och fick ett svar tillbaka med en önskan om god jul. Varför just jag? Varför kommer inte jag ihåg att önska god jul till andra, alla andra hinner alltid först och här sitter jag och känner mej både dum och oartig och, och, och..... *suck* varför kommer inte jag ihåg nåt så enkelt som en julhälsning?     GAAAAAH, jag vill inte mer!!!!! Nu vill jag ha sommar och jag lovar att aldrig någonsin mer klaga på att det är alltför vamt.


   Sommar och varmt och myyysigt  och jag är fri och kan åka både på kennellägret och på Ystad-lägret, och det ska bli så jäkla roligt, gud vad underbart allting blir!!!!!!    

Av Kerstin Persson - 11 december 2010 11:40

Den stora smällen kom inte för tre veckor sen, den var igår när vi fick nog, hela familjen med tillhörande hundar. Jäklar vad dom slogs! Innan har det bara varit Exi och Gina som har bråkats, nu blev Gina förbaskad på mej! Nu jävlar räcker det. Äntligen förstår jag   att det är en hund jag har köpt och ska  bli behandlad som en hund också, det går inte att mesa med henne. Det är lite ovant för mej att vara bestämd och konsekvent, det har ju inte behövts med Exi...

  Gina är i vanliga fall jättesnäll och lyhörd men någonstans har det blivit fel, helt klart. Visst vet jag att tikar kan vara griniga men ska vi fortsätta med vars en halva av huset /hund? Eller räcker det att jag är myyyycket mer bestämd vad som gäller? För tillfället får dom inte komma i närheten av varandra.

Det var inte så jag tänkt mej mitt fortsatta umgänge med hundarna, helst vill jag kunna sitta och kela med dom båda två bredvid varandra. Jaja, jag får väl se hur det utvecklar sej, kanske har jag gett Gina alltför lösa tyglar...

Ovido - Quiz & Flashcards